26 september 2011

Pirate Treasure

Het bloggen schiet erbij in en daarbij kan ik bijna nergens meer reageren dus dat maakt het ook minder leuk.
Ik had vorige week een nieuw geldcadeautje bedacht dus daar heb ik toch maar foto’s van gemaakt.
Een geldcadeautje voor een piratenfeest, een middelgroot luciferdoosje beplakt met zwart papier.
Plaatje erop geplakt en gevuld met 10 en 20 eurocent muntjes zodat het een echte schat lijkt.

pirate gift 
Van een stukje wit katoen een simpel zakje genaaid, opgevuld met papier en het schatkistje met geld erin gedaan.
Op de zak een euro teken getekend en dichtgebonden met touw en een label.
Supersimpel maar een leuk effect.

pirate money

7 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat een leuk idee zeg ...leuk gemaakt zeg ..... fijne week lieve groet rosita

Blauwe Druijffjes zei

Leuk gedaan zeg!

Achter de schermen bij de Sprookjesboom zei

Leuk gedaan!Ik heb dat ook trouwens, kan nog maar bij enkele blogs een reactie plaatsen... Weet jij hoe dit komt, van de helpdesk wordt ik niets wijzer...

Groetjes, Rosalie

Miss Marple zei

Ziet er weer hartstikke leuk uit. Haal bij Blogger het haakje uit "aangemeld blijven" en waarschijnlijk kun je dan weer kommentaren achterlaten (zo was het bij mij ook een tijdje geleden.)
Zonnige groetjes - Irma

Anne-Marie zei

Leuk idee! De suggestie van Miss Marple was ook mijn idee, heb ook hetzelfde probleem gehad. Dat vakje zit bij je inlogscherm. Even opnieuw opstarten en klaar (als 't goed is.)Ik vond het al zo jammer dat er geen post meer van je kwam....Ga door alsjeblieft...

zsazsazsu zei

Ivm dat reageren op andere blogs :
vink een het veldje 'aangemeld blijven'
aan bij het inloggen, dat zou moeten helpen om terug te kunnen reageren.

Claudia Leertouwer zei

Wat een leuk idee weer!