3 maart 2011

Lasergame & Bowlen

Even allemaal de zonnebril op voor de neon kleuren….
Ik heb een  nieuwe uitnodiging gemaakt die helemaal hip en hot is voor  een lasergame feest voor de kids!
Leuk met de laserstralen en neonletters, heel andere lettertypes als die ik normaal gebruik.

neon.

Ik heb gegoogled en kwam niet veel leuke uitnodigingen tegen alleen getekende plaatjes dus was mijn keuze zo gemaakt om het het lekker stoer en in stijl te houden.

uitnodiging lasergame.

Ik heb hem gemaakt voor een stoer meisje en ze vond hem helemaal leuk maar later hoorde ik dat ze ook gingen bowlen dus toen heb ik het veranderd en een combinatie gemaakt.

uitnodiging lasergame&bowling. 

Ook deze is mooi geworden en uiteraard te bestellen!

32 Maart is natuurlijk een grapje…voor degene die dat niet doorhadden!
Het zijn allemaal maar fictieve namen en gegevens.

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je hebt weer een super leuke utitnodiging weten te maken maar dat is jou ook wel toevertrouwd!

Lieve groet, Ingrid

Irma zei

Ziet er heel erg leuk uit.
Bestaat 32 maart?? sorry daar viel mijn oog op.

Groetjes
Irma

by kuzz zei

Leuk en stoer geworden! Als de kinderen deze uitnodiging krijgen is de voorpret al super leuk!
groetjes, Erna

Mignonnn zei

Heel mooi gedaan. ziet er super uit... op de 32maart naa.. Maar hij is echt heel stoer en mooi gedaan.

groetjes
Mignon

Anja zei

Wat tegek. Die zijn stoer om uit te delen, super!
Groetjes Anja.

Michaja zei

Heel gaaf en vooral heel stoer! Stoere meid die birthday dame.
Enne inderdaad ik denk dat ook heel vaak waarom niet pinnen! Maar voor heel dingen is het hier nog heel handig om met cheques te kunnen betalen. Aangezien internet bankieren hier nog helemaal niet echt ontwikkeld is!
En soms is het ook gewoon makkelijk als je geen geld op zak hebt :)

Margriet Tournier zei

Heel erg mooi gemaakt Heidi!

Groetjes,
Margriet

verftechnieken zei

Weer helemaal super Heidi! Omdat ik echt fan van je ben een kleine verrassing op mijn blog.