21 maart 2011

Birdhouse

De 1e creatie  van het sloophoutbehang is gemaakt.
Omdat het behang bij Joëll op haar kamer komt ben ik begonnen om wat spulletjes te pimpen.
Ik ga het behang in verschillende vormen terug laten komen en ook  postzakken ga ik gebruiken. 
Eerst een houten vogelhuisje beplakt met een stukje van de sample rol en het dakje met stof van een postzak. Ook nog 2 lampjes gepimpt met die stof en ga er  een groot kussen van maken zodat het een beetje terug komt.


vogelhuisje2..
Ik ben er nog altijd niet uit hoe ik de rol het best kan gebruiken dus eerst maar met de kleine spulletjes een begin gemaakt.

17 opmerkingen:

saskia zei

wat een leuk idee het ziet er erg leuk uit.
ben benieuwd naar je andere creaties.

grtjs saskia

Miranda | Taxx Life Blog zei

Super leuk gedaan!

Margot zei

Wat klinkt dat luxe: "birdhouse"...een vogelvilla..haha...
Ziet er prachtig uit, ben benieuwd naar de rest...
Zonnige groetjes, Margot

Frollies en Frummels zei

Dat ziet er zeker gezellig uit, ben ook benieuwd hoe het kussen is geworden.

by kuzz zei

Dat ziet er weer super uit zeg! Die prijs is echt heel goed bij jou terecht gekomen! Ik ben ook erg benieuwd hoor wat je allemaal nog voor moois gaat maken!
groetjes Erna

basichus zei

Zo leuk: de vogeltje hebben nu een eigen designhuisje :)

Mayflower zei

Wat zien de vogelhuisjes er prachtig uit Heidi en dat sloophoutbehang vind ik ook helemaal het einde.
Ben benieuwd hoe dit alles straks staat in haar kamer.
Lieve groet, Mea

lia zei

Een birdhouse....
Ja, ik kan niet anders bedenken dan PRACHTIG....)

groetjes Lia

Tuur zei

wauw!
echt machtige!!

Judith zei

Gaaaaaf!!!

Margriet Tournier zei

Wat zijn ze mooi geworden! Dat beloofd wat voor de rest. Ik zou zeggen; ga zo door!

Groetjes,
Margriet

Karin zei

Dat is nog eens een trendy vogelhuis! Ik heb er alle vetrouwen in dat de goede ideeen gaan komen, en dan spuit al je creativiteit naar buiten. Natuurlijk verheug ik me er nu al op om daar deelgenoot van te worden ;)

Diana zei

Met de zon en het begin van de lente ontspringt ook een nieuwe dosis creativiteit. Complimenten hoor!!!

hart&8 zei

Jeetje zeg.. jij schudt ook de één na de andere creatieve vonst uit je mouw! Echt geniaal bedacht... Het lijkt idd net echt hout! Super dat behang!
Groetjes, Tricia

Unknown zei

Kan ik er ook in wonen?? hihi gaaf zeg met dat sloophout, ik wed dat ze een kei gave kamer krijgt. Even je blog bij lezen... Groetjes, Mirjam

Anoniem zei

Je kunt met dit behang inderdaad heel leuk decoreren, in combinatie met een effen achtergrond, komt het mooi uit. Stoere postzakken erbij doen het 'm helemaal!

hokje zei

Wat leuk om het voor allerlei verschillende dingen te gebruiken; ben benieuwd naar de rest!

Fijne dag,
Miranda