19 oktober 2010

B.allorig!!

En dan komt de uitnodiging erachter aan…
Ze wilde graag naar de binnen speeltuin en daar was ik zo niet blij mee…
Een hele middag tussen gillende kinderen en de kleintjes ruzie met de grote omdat die niet van de trampoline af te slaan zijn en meer van die fratsen!
Maar ja, de jarige mag kiezen en voor 1 keer gaan we dan naar B.allorig én dan ook nog in de herfstvakantie!(slik!)

Enniewee, omdat ik van het idee al niet zo gecharmeerd  was vond ik het heel moeilijk om daar een leuke uitnodiging voor te maken.
Ik heb een groot ticket gemaakt met het beestje van die speeltuin erop.

19-10-2010 021 
En daar een hoesje omheen.

19-10-2010 020
En een envelop waar de kaart in gaat.

19-10-2010 027 
En zo is het toch weer een leuke set geworden en ben ik klaar voor dit jaar!

18 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Wat een super leuke en originele uitnodiging! Ik wens je veel sterkte de 29e (-;

Groetjes,
Margriet

Bij Guusje Thuis zei

Wat een ontzettend leuke crea knutsels heb je weer gemaakt voor de verjaardag van Sem.

Oordopjes in, boek mee, want kids komen toch alleen maar af en toe aanrennen voor wat drinken en wat lekkers :-) Succes!!

Groetjes,
Colinda

hokje zei

Wat een prachtige uitnodigingen heb je gemaakt, maar ik keek wat rond op je blog en zag dat je altijd van die leuke uitnodigingen en tractaties maakt; erg veel werk, maar het ziet er wel heel gaaf uit.

Sterkte ;) gewenst voor vrijdag (vaak valt het achteraf gezien wel mee, maar toch...)

Groetjes,
Miranda

Elle Basi zei

super leuk!

Alle mooie dingen zei

heel veel plezier... dat klinkt niet aardig he.. maar ik bedoel het wel zo hoor...
en je hebt schitterende kaartjes gemaakt
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

by kuzz zei

Leuk....?! Het is meer dan leuk zelfs! Prachtig en tsja...tis voor moeders niet echt een geweldig vooruitzicht, daar kan ik helemaal in komen maar ja..de jarige kiest!
Veel plezier!
groetjes, Erna

La Maison zei

Net even je laatste posten gelezen. Ja, dat komt ervan als ik een poos weg ben.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van je creativiteit. Heel leuk de uitnodigingen en het verhuisbericht en nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Heb je al iets uitgezocht?
Groetjes
Hermine

Home and Lifestyle zei

Ja...geweldig weer...ik blijf mij er over verbazen wat voor moois je telkens weer maakt!

En dat paradijs...ik nam vaak een paar woonbladen mee om te lezen. De kinderen zie je vaak alleen maar terug om te eten en te drinken en problemen hebben we er eigenlijk nooit gehad!

Veel plezier! Lieve groet, Ingrid

Miranda | Taxx Life Blog zei

Mooi mooi mooi!! Wat ben je toch creatief en origineel! Ook je kadozakjes, helemaal top!

lia zei

Het is weer helemaal top.

Tuur zei

Gaaf hoor!
Ik mag straks ook weer,
maar omdat telgje hier maar niet kan kiezen...weet ik ook nog niet welke kant ik op kan...
kids...soms...:)

Bleudelavande zei

Ooohh such swet creation!!! You are so talented!!!
have a nice evening.

Petra zei

Joh, gewoon een stapel tijdschriften mee, iets te eten en de voetjes van de vloer.
Terwijl de kinderen zich vermaken kan je lekker lezen. En ik zie tegenwoordig ook al moeders met een laptop bij Ballorig zitten ;-)

Je uitnodiging is iig een plaatje!

Groetjes van Petra

Agnes. zei

Super leuke uitnodiging weer! Complimentjes voor jou wederom. Van iets simpels maar je weer iets heel erg moois. En tja, veel sterkte maar vooral veel plezier in B.allorig!! En wie weet valt het allemaal achteraf wel mee en zijn die grotere kinderen net een dagje vrij. :-)
Groetjes Agnes.

Heidi zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Heidi zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Heidi zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Heidi zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.