4 februari 2010

Special Invitations

Ik ben druk bezig met nieuwe ontwerpen voor allerlei soorten kaarten,
ideeën genoeg! Nu nog een beetje meer tijd als dat zou kunnen…de dagen vliegen om!
Mijn plan is inmiddels al gewijzigd om alleen maar uitnodigingen voor kids te maken.
Er komen allerlei soorten ontwerpen, ik heb deze  gemaakt voor een speciaal feestje voor volwassenen.
Het zijn tenslotte toch mijlpalen in het leven en voor velen reden om het feestje net wat specialer te maken, te beginnen met een leuke uitnodiging voor je 30e of 40e verjaardag. 

 
uitnodiging 30 jaar blog
Ook voor de tieners een stoere uitnodiging gemaakt, in jeansstijl!
Ik vind hem zelf zo leuk, vooral dat rode labeltje links in de hoek…dat zijn van die kleine details die het juist zo echt maken.
En bij tieners hoeft er niet een liefof gezellig tekstje op maar kun je de ruimte gewoon leuk opvullen,
als het er maar  COOL  uitziet!
En zo’n kaart is ook nog leuk om te bewaren, op het prikbord aan de muur.

uitnodiging  jeans blog 
Ik ga proberen om in allerlei stijlen uitnodigingen te maken maar dat valt niet altijd mee want door de jaren heen heb je tóch een soort van eigen stijl opgebouwd.
En dat komt dan automatisch iedere keer weer terug in je nieuw ontwerp maar daar ligt dan ook juist de uitdaging!


8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je hebt inderdaad wel een eigen stijl die steeds terugkomt, maar ik blijf het geweldig vinden en ik weet zeker dat ik daar niet te enige in ben! Deze uitnodigingen zijn ook weer heel erg leuk!

Groetjes, Ingrid

Mayflower zei

Prachtig hoor die uitnodigingen. Wat ben je heerlijk creatief en je stijl vind ik geweldig. Alleen de 32ste februari dan kan ik niet hihhi (grapje)

Groetjes Mea

vosgesparis zei

Hey Heidi
Allereerst nog bedankt voor je lieve berichtje X
Voor mijn verjaardag had ik toen ook een kaart gemaakt (nou ja eigenlijk heeft mijn dochter die met haar vriend gemaakt.... de tekst was wel iets anders maar ook met typemachine letters en een oude kinderfoto ;)
groetjes desiree

lia zei

Leuk hoor Heidi, Moest wel lachen om die 32e februari. Enne alleen 30 en 40 geen 50.....

lieve groet Lia

Jolanda zei

Hoi
Ziet er superleuk uit. Ik houd het in gedachten voor mijn verjaardag deze zomer. Je hoort nog van me...groet Jolanda

Les Cotrions zei

Your invitation cards are gorgeous Heidi! I must organize a special party and order them from you!
A nice week end!
Vale

Bleudelavande zei

They are simply GREAT!!!I like so much!!!!
Have a nice weekend!!!!

Anoniem zei

Hallo!
Wat een mooie site heb je en wat een prachtige dingen ontwerp je!!
Ik heb een vraag, volgend jaar rond de kerst gaan mijn vriend en ik trouwen, op jouw site heb ik een aantal ideeen opgedaan, kan ik hierover (via mail of telefoon) contact met je opnemen?
Ik hoor graag van je.
M.v.g. Christel