2 december 2009

GIVE AWAY

Hier aan het thuisfront gaat alles weer goed dus ik ben in the mood voor een ‘give away’
Omdat het sinterklaastijd is en de kerst ook weer voor de deur staat ga ik een kerstpakketje weggeven.
Het pakketje bestaat uit een kerstboompje, een kaarslabel en een bordje.
Ik verkoop ze in mijn winkeltje zemz en ze zijn populair, ben benieuwd of jullie dat ook vinden?

Het enigste wat je hoeft te doen is een reactie achter te laten.
Nou, dat lijkt me niet zo moeilijk tóch? 


kerstpakketje

Je hebt 1 week de tijd om mee te doen, Woensdag 9 December maak ik de winnaar bekend.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

70 opmerkingen:

Henny zei

Hoi Heidi, graag wil ik meedoen aan de give a way !

Ik bewonder je "kunst" en je steeds weer tomeloze inspiratie met nieuwe creaties wat een ander prikkelt, om te kopen of zelf aan de slag te gaan, top.

Winterwarme groeten van deze Thoolse uit de Betuwe. Bobbine/Henny

Marjan zei

Hoi Heidi, natuurlijk wil ik graag meedoen met je give away. Super.

Blij te lezen dat het met Sem weer beter gaat!

groetjes
Juul

Corinne zei

Oh leuk! Ik wil ook heel graag meedoen. je hebt zo'n leuke blog en je maakt geweldige dingen! Ik hoop dat je ons nog lang mee laat genieten:)

Groetjes,
Corinne

faire un songe zei

Goed om te lezen dat het thuis weer wat beter gaat... niets zo erg als een kind wat niet lekker is.

Wat een leuk idee..een give away.
Ik wil graag mee doen.
Geniet altijd erg van jouw mooie zelf gemaakte spullen.

Lieve groetjes Hetty

Roelien zei

Hee, dat is nou leuk: kom ik voor het eerst op je blog kijken, val ik meteen in a give away.
Nou, ik wil ook wel meedoen natuurlijk, het ziet er allemaal zo mooi uit!
Ik ga eens even verder lezen op jouw blog, hartelijke groet Roelien

Kind An Huys zei

Bij deze doe ik ook heel graag mee!!! Je spulletjes zien er zo mooi en leuk uit! Supercreatief...
Fijn dat het thuis weer wat beter gaat, want dat is toch het belangrijkste!!
GRoetejs, Anne.

Corine(THUIS) zei

Leuk, leuk, leuk! Ik wil ook graag meedoen in deze give-away. Zo'n lief pakket! Groeten, Corine(THUIS)

Karin zei

Ha die Heidi,
Nou wat dacht je, ik ben groot fan van je spulletjes dus ik doe mee!
Maak je borst maar nat meid, het gaat storm lopen op je blog, net als bij mij. Wel gezellig zo al die drukte hoor!
Nou stuur maar vast op, want ik ga toch winnen hahahaha.
Succes ennuh, tot 9 december!
Karin

soraya zei

Supermooie spulletjes!!!! ik doe ook heel graag mee...

Groetjes Soraya

oma leentje zei

Ben dol op kadootjes, Hihi
gelukkig zijn jouw meiden weer wat opgeknapt. Lieve groet Leni

Sandra zei

Ik doe ook mee....leuk en nu in spanning afwachten....
groet, sandra

Hilde zei

Hoi,
Ik ben pas een klein poosje actief in dit leuke blogland... maar volg jouw blok al een poosje.
Je hebt een mooi blog en natuurlijk een leuk give-away. 't zal wel storm gaan lopen hier, maar ik wil toch ook graag meedingen.
Succes met kiezen!!

Groetjes Hilde

kienkele zei

Jaaaa, natuurlijk wil ik ook graag meedoen, de pakjes zien er zo leuk uit.
Enneh, wat heerlijk dat het weer wat beter gaat aan het thuisfront, dat is het belangrijkste toch!
groetjes,Tineke

Hilde zei

Hoi,

Zie dat mijn berichtje niet helemaal goed is gegaan. Maar ik ben de Hilde van 2 reacties geleden...

Groetjes

Les Cotrions zei

What a nice give away! I like your items! Happy to be in!
Vale

Anoniem zei

Jaaa... Ik krijg geen kerstpakket van mijn werk dus ik doe graag mee met deze give away.. :D

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

ik vind het een super leuke give away.
het boompje zo leuk.
groetjes Stipje

Twa zei

Wat leuk, zomaar een give away! Daar doe ik natuurlijk graag aan mee!
Groetjes Antoinette

Jootje zei

ik ben blij om te lezen dat het weer beter gaat! bij deze meld ik me ook aan om mee te dingen naar de give-away. hij ziet er fantastisch uit, dus ik ga nu duimen.....
groetjes van jootje.

Ilse zei

Ik doe maar niet mee is niet helemaal eerlijk aangezien mijn boom al vol hangt met Zemz :) dus geef ik iemand anders maar een kans deze mooie dingen te winnen...

The Old and the Beautiful zei

Leuk hoor al die give aways in Blogland.
Ben altijd in om een gokje te wagen dus.....hier ben ik.
En nu maar afwachten.
Groetjes,
Gonda

crealili zei

Hallo Heidi, dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor. Ben ook nog niet zolang actief in het bloggersmilieu.
Ben dan wel van België maar geniet van die Nederlandse gezelligheid. Picasa is dan ook geweldig. Dit jaar is echt hierdoor een speciaal jaar geworden. En jij! Wat maak je prachtige spullen zeg. Ik geniet er steeds weer van. En nu ga ik dus ook een gokje wagen voor deze prachtige geschenken. Liliane

basiclabelSweden zei

Nou zo'n mooie giveaway wil ik niet mislopen dus wel een kansje ......

Ik link je op mijn blog!

Groetjes

Unknown zei

Gelukkig gaat het bij je thuis weer wat beter. Ik wil ook graag meedoen met je give away. Ik vind je blog echt geweldig,krijg er heel veel ideeen van.groetjes Anneke

Willeke zei

Wat een superleuke give away!!!
Helaas ben ik nog geen eigenaresse van een blog, zoals velen van jullie wel, maar dat neemt niet weg dat ik het super vindt al die mooie blogs te volgen! Binnenkort toch maar eens een blog aanmaken voor mezelf, dacht ik zo ;-)
Maar goed, ook ik wil heel errrug graag meedingen naar deze leuke spulletjes!

Groetjes en succes met jullie winkeltje,
Sabrina

Pink Princess zei

Ook ik doe graag mee natuurlijk. Ze zijn echt schattig hoor, goeie keus. En nu maar duimen dat ik winnen mag lol.

Groetjes :)

Heidi zei

Jaaaaaaaa, ik wil ook meedoen, spannend hoor!!

XO Heidi

Kim zei

Het is echt weer the time of the year. Iedereen is zo vrijgevig. Ik wordt er helemaal blij van!

Groetjes van Kim

Anoniem zei

Wat een super leuke give away's, helemaal geweldig...
En helemaal in deze tijd van het jaar!
Groetjes Sonja

vosgesparis zei

ja ik doe mee ;) ik hoef je niet te vertellen wat ik van dat boompje denk toch !

Himlarum zei

Hi Heide!

Very nice to hear from you! I have missed you!
But of course - I can visit you, too! Like now!
I see that you have wonderful things! You are SO creative!

I hope you will have a nice and peaceful Christmas!

Hugs and love from
Ann-Helen

Himlarum zei

Sorry, I spelt your name incorrectly!

Ann-Helen

Unknown zei

Deze bijzondere give-away laat ik mijn neus niet voorbij gaan! Ik vind ze prachtig!
En blij dat het aan het thuisfront weer goed gaat. Niets erger voor een moederhart om je kind zo te zien lijden!
Liefs Raquel

LiLi M. zei

Altijd leuk een give away en helemaal met zulke mooie prijzen :-)! Eens kijken of ik geluk heb, ik wil je in ieder geval heel veel succes met de verkoop wensen en ik hoop dat nu alles goed blijft gaan thuis, dat hebben jullie wel verdiend!

Irma zei

Hoi Heidi,

Daar wil ik ook wel een gokje voor wagen, wat een superleuke spulletjes zeg.

Ik ben blij dat het weer beter gaat aan het thuisfront trouwens.

Groetjes
Irma

lia zei

Gelukkig gaat het beter. En natuurlijk doe ik ook mee.
Groetjes Lia

Hanne zei

Ik ben nog maar net beginnen bloggen, maar ontdekte al zoveel leuke dingen (waaronder jou blog). Natuurlijk wil ik meedingen naar dit leuke kerstgeschenk.
Hanne

Anoniem zei

Wow, 37 reacties al, niet normaal! Leuk, Heidi! Count me in! Groetjes, Marjet

Pien zei

Jouw blog inspireert mij enorm!
En natuurlijk doe ik mee met de give-away.
Wat maak je toch een leuke spullen. Heel apart, ik hou ervan!

Ggroetjes,
Pien

astridvanbeers zei

Ik sta niet alleen in de rij, om iets te winnen cq te krijgen. Ik kijk regelmatig hier en ik kwijl bij http://heidi-laflotte.blogspot.com/2009/07/klein-cadeautje.html
dit doosje. Ik kijk er nog regelmatig naar. Krijgen we nog een het geheim van het maken van de rozet te zien, op je log.

M. zei

Weer een give-away...LEUK!!! en natuurlijk doe ik mee..
Ik wil ook nog even zeggen dat ik altijd je blog lees maar weinig neer zet..
Maar verbaas me eigenlijk wat voor mooie dingen je altijd maakt!!!echt super!!
ik hoop dat je dochter weer wat opgeknapt is...want ze zeggen niet voor niks jeuk is erger dan pijn...
vandaag of morgen mag je andere dochter haar suprise meenemen naar school,dat gaaat ook helemaal goed komen!! mijn dochter zou er dolgelukkig mee zijn!!!
Heidi een hele goede verkoop in je winkel en een fijne 5 december!!

groetjes Manuela

Annelein zei

Wat een leuke giveaway!!!

Daar moet ik wel op reageren.

En... nu maar hopen dat ik de gelukkige ben ;).

Hartelijke groet,
Willeke

Mayflower zei

Hoi Heidi, wat een leuke give-away, daar wil ik ook wel een gokje voor wagen. Je heb een heel leuk pakket samengesteld.
Groetjes Mea

Tuur zei

Jaaa tuurlijk wil ik mee doen! Leuk!

Jolara zei

ik ben altijd in voor een give a away :)
Wat een ontzettend mooie dingen maak je en een mooie blo. Ben meteen volger geworden !
GR Joyce
(jolara's scrapbook)

Wendy zei

Wat een ontzettende leuke give a way daar ding ik graag naar mee.

Wat een leuke blog heb je en wat een prachtige creaties maak je.

Groetjes Wendy

Annemiek zei

Ook ik maak graag gebruik van de mogelijkheid om zoiets moois te winnen ...
Dank je wel voor die kans en ook bedankt dat we altijd mee mogen kijken op je blog!
Wie niet waagt wie niet wint zullen we maar zeggen .
Alvast hele fijne feestdagen toegewenst voor jou en diegene die je lief zijn.....
Groetjes Annemiek
ps ik heb zelf geen blog , maar geniet altijd mee van al het moois

Agnes zei

Nou win ik nooit wat, maar als je het niet meer probeert dan win je nooit wat, dus ik ga ervoor! Ik geniet enorm van je mooie dingen die je maakt en met ons deelt. Wel heel sneu voor je dochter dat het eerst erger moet worden (qua pijn) en dan pas beter. Ik hoop dat ze snel weer opknapt want dit doet jullie beiden heel veel pijn! Ik heb zelf geen blog maar geniet enorm mee met jullie en dus ding ik heel graag mee om een echte Zemz original te winnen! Ik stuur je ook nog even via de mail de traktatie die ik afgelopen week heb gebruikt voor mijn dochter. Namens jou creativiteit had mijn dochter een mooie traktatie. Nog bedankt hiervoor. Je bent een inspiratie!
Groetjes Agnes.

olga zei

hola desde España, sigo tu blog me parece encantador muy dulce....y me parece muy curioso el concurso este, buena suerte a todo el mundo!!!

Unknown zei

Hoi Heidi, allereerst: fijn dat het thuis weer goed gaat, da's immers het belangrijkste!
En ja, ik wil ook meedingen naar deze super give-away!!
Stop de verzendkosten in de spaarpotjes van de kids, want mocht ik de winnares zijn, dan sta ik binnen vijf minuten bij je op de stoep! :-)
Lieve picasa-groeten van een bijna dorpsgenootje, Claudia H.

Anoniem zei

hallo, even een berichtje van mij uit Friesland en omdat ik 7 dec jarig ben davht ik ja een leuk cadeautje voor mij toch, ik kijk regelmatig even naar jou en verschillende blogs erg leuk en inspirerend ga zo door, vr gr Sietske uit friesland

Home and Lifestyle zei

Nou, ik sluit mij aan in de lange rij hi hi! Ik doe graag mee! Leuk hè om een give away te organiseren!

Ik wacht in spanning af!

Groetjes, Ingrid

Anoniem zei

Wat maak je een leuke spulletjes en ja, natuurlijk wil ik ook meedoen met deze hele leuke give away!

groetjes,
Mirelle

casa nostra zei

ik wil ook wel een gokje wagen hoor.
fijn weekend!

Bizzy @ home zei

Ook ik wil wel meedoen. Ziet er erg leuk uit!
Groetjes Renny

Michaja zei

Was jij niet op mijn blog komen kijken vandaag dan had ik ws deze give away helemaal niet gezien. Dus deze kans laat ik niet aan mij voorbij gaan! Ik doe dus gezellig mee.
Heb uiteraard evenin je webwinkel gekeken en vind het erg bijzonder wat je maakt. Leuk je te hebben leren kennen.
Groetjes Michaja

ria zei

Ja, nu ga ik dat ook eens doen : deelnemen aan zo'n super give-away. Ik heb dat nog nooit gedaan maar ik vond dit zo'n leuk cadeau dat ik natuurlijk moet meedingen.
Hopelijk gaat het met je dochtertje al veel beter. En natuurlijk ook prettige feestdagen gewenst. Ik ga ook een linkje op mijn blog zetten.
gr ria

Mariska zei

Hallo Heidi ,ik ben onder de inderuk van de mooie dingen die je maakt ook ik doe graag mee aan je give away .

groetjes Mariska

A Box Of Dreams zei

Hallo Heidi, omdat dit ook weer een "wauw" give away is wil ik ook graag meedoen! Ik wilde eigenlijk een een bestelling plaatsen in jouw winkeltje maar kan niet goed kiezen... (what's new) Een pakketje winnen is natuurlijk nog leuker! Dat je dit er nog bij doet in deze drukke periode!
Ik heb ook een linkje naar jouw give away op mn blogje gezet. Groetjes en een fijne week! An

Gé zei

Hallo, Ik wil graag meedoen met je give-away.
Bedankt voor je mooie weblog.

Jeannette zei

Hihihi....de lijst van fans is nog niet lang genoeg!
We zijn geloof ik ongeveer gelijktijdig met onze blog begonnen. En hup...op naar het volgende jaar. Dat we nog maar lang mogen genieten van al je creatieve posts en mooie foto´s!
♥ Jeannette

Unknown zei

Ja, ik doe ook mee hoor!
Leuke giveaway!
Groetjes Ilona

Sabrina zei

Ik kom hier via via en wat heb je een mooie blog zeg!

Enneh.. dan kom ik ook nog eens terecht op een give-away-blog! Wauw! Ik doe graag mee, kan altijd een gokje wagen nietwaar?

Tineke de Raat zei

Hallo Heidi,
iedere keer kijk ik met verbazing naar je blog, wat een mooie dingen, hoe creatief kan je zijn!!
Ik bewonder het dat je telkens met iets nieuws komt, je creaties zouden zo in de collectie van een bekend decoratie merk kunnen.
Veel succes met creeren en je winkel. hartelijke groetjes ,
Tineke uit Urk.

I. zei

Hai Heidi,
ook ik wil graag meedoen voor de give-away...
'k Ben altijd vol bewondering voor je blog en je maaksels...
Nog een fijne week en al veel kerst-voorpret!
Groetjes Isabel

Hanne zei

Waauw, op tijd voor mee te dingen naar deze mooie kado.
Hanne

Rumour has it zei

O, o... op de valreep kom ik ook nog even mijn enthousiasme uiten en zeg JA tegen deze toffe give-away! No doubt!! :D
Dank voor de uitnodiging!
Hartelijke groet, Marjolijn

Anoniem zei

Wat een leuk pakket zeg? Kan/ mag ik nog meedoen?

Groetjes Marion

Bleudelavande zei

Hi Heidi, what wonderful giveaway you made!!!! Congratulations to the winners!!!! Have a nice evening.

I. zei

Heidi, ik wil je langs deze weg (ik was weer even bij je aan het neuzen ;-)) ook bedanken voor de mooie spulletjes! Het puntje is een cadeautje voor een lieve vriendin en de kaartjes en kaarsenlabel zijn voor mezelf.
Prettige feestdagen voor jou en je gezin en iedereen die je lief is!

Groetjes van Isabel