9 maart 2009

Da Vinci

Ik was wat aan het stoeien ín mijn fotoprogramma want ik wilde wat nieuwe ontwerpen maken toen er dit opeens uit rolde!
Ik ben wel een kleine fan van Da Vinci, eigenlijk meer van zijn tekeningen dan de schilderijen.
Dit vind ik één van zijn mooiste tekeningen én gebruik het plaatje ook graag, deze keer was ik eigenlijk zomaar een opzetje aan het maken ( dan doe je niet alles  even netjes) …..toen ze er zo uit kwam rollen!
Ik zag het plaatje wat ik maar half had afgewerkt en vond het meteen super!
Daarna heb ik ze in een brocante lijst geplakt ,nog wat geverfd en voilà….dit was in 10 minuten gemaakt
en ben er helemaal happy mee!


da vinci bewerking 1

22 opmerkingen:

Weißer Vintagezauber zei

Hallo, this ia a very nice pictures and the last post the eggs, sooooooooooooo beautiful.Love greetings,Elke.

Les Cotrions zei

Hello! You made a masterpiece! I'm very proud of Leonardo...He was from Tuscany too!
Have a nice day!
Warm hugs
Vale

Rumour has it zei

Hier nog een fan van zijn tekeningen! Je lijst ziet er prachtig uit! Well-done :)

vosgesparis zei

dat ziet er mooi uit.. toevallig stond ik net met een boek van Michelangelo in mijn handen... ook al van die mooie prenten.

Mellow Morning zei

Da Vinci prachtig, je hebt er je eigen meesterwerkje van gemaakt, erg mooi zo met de lijst.

A Box Of Dreams zei

Hallo Heidi, echt mooi is je lijst geworden!Ook de kleuren zijn helemaal mijn ding! Ik vind je eieren ook allemaal geslaagd, ik heb zelf een poging ondernomen en weet nu hoeveel werk erin kruipt en misschien komt het omdat ik niet de juiste materialen gebruik maar vond het toch moeilijk ze echt goed te krijgen...!
Groetjes An

Ineke Pluim zei

Wat mooi is dat geworden! En helemaal leuk dat je dat zelf gemaakt hebt! Super!
Groet,
Ineke

faire un songe zei

Prachtige foto Heidi, en ik vind je blog zo mooi breed geworden.. hoe heb je dat gedaan...??
Ziet er erg super uit.
Groetjes Hetty

Mayflower zei

Het ziet er prachtig uit, mooie tekening en prachtige lijst. Je bent super-creatief.
Groetjes Mea

lia zei

Hoi Heidi,
Je hebt een prachtig schilderij gemaakt.
Met hele mooie kleuren.

Groetjes Lia

NaturelSuus zei

Heel mooi plaatje dit in een prachtige lijst.
Trouwens ik heb je link ff op mijn blog gezet kan ik nu volgens als je een nieuwe blog gepost hebt.
groetjes Suzanne

Anoniem zei

Het is je super gelukt !!!
Als je echt goed je best doet om iets leuks te maken,lukt het meestal niet. Dat is ook mijn ervaring!!

Groetjes,Thea

vosgesparis zei

ik zag een berichtje bij je van Hetty over een andere blog indeling... super grote fotos heb je nu inderdaad.... en van die fototjes van Ile de Re word ik ook wel erg blij.... wie weet komt het dit jaar ervan... ik mis de zee!

Miss Marple zei

WOW!
Nog maar half klaar? Ik wou dat mijn half klare dingen er zo uit zouden zien!
In mijn boekenkast ligt een ontzettend dik boek met de komplete werken van Da Vinci en hetzelfde heb ik ook van Michelangelo...alletwee op hun eigen manier ECHTE kunstenaars!

Dankjewel voor dit mooie plaatje, maarja tenslotte wordt alles waar jij je hand op legt mooi!

LG - Irma

Unknown zei

He heidi,helemaal superrrrrrr.
Ziet er geweldig mooi uit.

casa nostra zei

dat heb je prachtig gedaan! en die lijst is ook helemaal geweldig. je moet voortaan maar niet meer zo je best doen, komt er vast en zeker weer iets moois uitrollen. is ook zo leuk he, foto's bewerken en dit is helemaal mijn stijl!

MODERN COUNTRY zei

It is beautiful!!! I would have bought it immediately of you if I could. Very good and beautiful Idea!

Have a great new day!
Aina

Anoniem zei

Hi!
Da Vinci is one of my favourites! He was a genius!
And your picture is very nice! A very good idea, to add an old frame!

Have a nice evening,
Manou

Welkom zei

Hoi,
Hij is helemaal geweldig geworden, ik schilder zelf ook graag en dit is een mooie voorbeeld!
Is het gewoon papier of heb je het bedrukt op textiel?
Ben heel benieuwd, vooral omdat het je maar 10 minuten koste, ik ben toch al gauw een dag bezig met een schilderij!
Complimenten!!!!!!!!!!!
Groetjes Anita

Bertina zei

Wat een voltreffer Heidi, prachtig die combinatie van kleuren en die verweerde lijst. Een meesterwerkje:)
Groetjes en alvast een fijn weekend,
Bertina

Blue Cottage zei

Mooi geworden Heidi en dan nog zo'n mooie lijst erom.
helemaal super!!
Prettig weekend
Cobi

Jeannette zei

Da Vinci zou trots op je zijn! :)
Het is prachtig geworden.
Groetjes Jeannette en een fijn weekend